Retourneren

Mag ik mijn artikel(en) retourneren?

We begrijpen dat je het ontvangen artikel eerst goed wilt bekijken voordat je zeker weet of je er happy mee bent. Je hebt dan ook 14 dagen zichttermijn om je slinger of ander artikel goed te inspecteren en om te beoordelen of alles helemaal naar wens is. Gedurende deze 14 dagen heb je de gelegenheid om aan te geven dat je je bestelling desgewenst wilt retourneren. Mocht je meerdere producten in één keer besteld hebben, dan begint de termijn te lopen nadat je het laatste artikel hebt ontvangen. Vanaf het moment dat je hebt aangegeven je artikel te willen retourneren dien je het binnen 14 dagen versturen. De consument draagt de rechtstreekse kosten van het terugzenden van het product.

Waar moet mijn retourzending aan voldoen?

  • Stuur de producten bij voorkeur terug in de zak of doos waarin de bestelling afgeleverd is.
  • Wij verzoeken je een ingevuld retourformulier mee te sturen.
  • Indien er schade is ontstaan aan het product na ontvangst, is het niet meer mogelijk om deze te retourneren.
  • Twijfel je over de retourmogelijkheden dan kun je contact met ons opnemen om dit te bespreken.

Wat als het bezorgde artikel kapot of beschadigd is?

Ons advies is om het artikel direct bij ontvangst te controleren op mankementen. Wanneer blijkt dat het artikel beschadigd is, neem dan zo snel mogelijk contact op met info@mevrouwhendrik.nl of via 06- 53148368.

Welke artikelen mogen niet geretourneerd worden?

Niet alle producten mogen geretourneerd worden. Bijvoorbeeld:

  • Digitale en fysieke cadeaubonnen
  • Maatwerk producten / producten die een gepersonaliseerd karakter hebben. (Bijvoorbeeld een oplage van slingers die op aanvraag zijn geproduceerd, waarbij de kleur of vorm afwijkt van ons assortiment)
  • Viltsamples mogen niet geretourneerd worden
  • Afgeprijsde artikelen mogen niet geretourneerd worden, tenzij het besteld is door middel van een kortingscode.

Hoe kan ik een artikel retourneren?

Nederland
Stap 1: Doe de producten die je retour wilt zenden in de zak of doos waarin je hem hebt ontvangen.
Stap 2: Voeg het retourformulier toe.
Stap 3: Breng het pakket naar een PostNL locatie of naar een brievenbus en zorg ervoor dat het voldoende is gefrankeerd (www.postnl.nl/locatiewijzer).
Stap 4: Bij PostNL ontvang je een bewijs van de retourzending. Bewaar deze goed.
Stap 5: Je ontvangt van ons bericht wanneer we jouw retour hebben verwerkt.

België
Volg bovenstaande stappen en breng de retourzending naar een verzendpartij naar keuze.

Wat is het adres voor een retourzending?

Mevrouw Hendrik
Prunuslaan 20
7231 ES Warnsveld

Na ontvangst controleren wij de retourzending zorgvuldig. Je krijgt, wanneer de retourzending voldoet aan de retourvoorwaarden, de aankoopwaarde van het product geretourneerd. Mocht je door de retourzending onder het gratis verzendbedrag uitkomen, dan worden de verzendkosten in mindering gebracht op het terug te betalen bedrag.

 

Meer informatie over het herroepingsrecht vind je in onze Algemene Voorwaarden.