Veelgestelde vragen (FAQ)

Bestellen

  • Hoe werkt het ontwerpen van een slinger?
    Via Ontwerp je vilten letterslinger kun je eenvoudig je eigen slinger samenstellen. Stap 1: vul de gewenste naam of tekst in. Stap 2: kies de gewenste kleuren. Klik op een kleur en daarna op een plek in de slinger die afgebeeld is. Stap 3: Kies je gewenste figuren. Klik op een plaats in de tekst en vervolgens op een figuurtje. Tevreden? Klik dan op ‘Voeg toe aan winkelmand’.
  • Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
    Nadat je de slinger ontworpen hebt en in je winkelmandje hebt geplaatst, kun je nog kiezen voor zuignappen voor op het raam. Bestelling compleet? Doorloop dan de stappen in het winkelmandje en rond je bestelling af. Je dient akkoord te gaan met de Algemene Voorwaarden voordat je de bestelling definitief kunt plaatsen. We gaan er dus vanuit dat je deze hebt doorgelezen alvorens je de bestelling plaatst. Je ontvangt vervolgens automatisch een bevestiging van je bestelling in de mail.
  • Wat zijn de betaalmogelijkheden?
    Op dit moment is het alleen mogelijk om per bankoverschrijving te betalen. Je ontvangt de bankgegevens per e-mail. Maak je betaling rechtstreeks over op onze bankrekening. Gebruik je bestelnummer als betalingsreferentie. Je bestelling wordt pas verzonden als wij de betaling ontvangen hebben.
  • Een of meerdere letters die ik gekozen heb zijn niet op voorraad. Wat nu?
    Helaas komt het soms voor dat een bepaalde letter of kleur niet voorradig is. Het is wel mogelijk om de slinger met deze letters te bestellen, over de verlengde levertijd zullen wij dan contact met je opnemen nadat je de bestelling hebt geplaatst. Houd rekening met een levertijd van enkele weken. Heb je niet zoveel tijd? Dan kun je beter een andere kleur kiezen die wel direct uit voorraad leverbaar is.
  • Ik heb een bestelling geplaatst. Hoe weet ik of deze verwerkt is?
    Direct na het plaatsen van je bestelling ontvang je van ons een bevestiging van de bestelling in de mail. Hierin vind je de betaalgegevens. We gaan met je bestelling aan de slag zodra we je betaling ontvangen hebben. Zodra je order verzonden is, ontvang je opnieuw een e-mail met de bevestiging dat je bestelling verwerkt is. Ook ontvang je van ons een track en trace code per e-mail.
  • Mijn bestelling is een cadeau. Kan ik het ook op een ander adres laten bezorgen?
    Wat een leuk idee om een vilten slinger cadeau te doen! Het is zeker mogelijk je bestelling op een ander adres te laten bezorgen. Vink in het bestelproces ‘Verzenden naar een ander adres?’ aan. Vul hier de gegevens van de ontvanger in. Geef bij ‘Bestelnotities’ even als opmerking aan dat de bestelling een cadeau is, dan doen we er een leuk handgeschreven kaartje bij. Een boodschap voor op het kaartje mag je natuurlijk ook doorgeven via de Bestelnotities.
  • Hebben jullie ook een winkel of showroom?
    Nee, helaas hebben wij geen winkel of showroom waar je onze producten kunt bekijken. Een mooi streven voor in de toekomst 🙂 Wellicht kom je ons nog tegen tijdens een beurs of markt. Houd onze Facebookpagina in de gaten voor nieuwe evenementen.
  • Ik wil een grote bestelling plaatsen. Hoe kan ik dit doen?
    Wil je een grotere bestelling plaatsen dan de voorraad die momenteel beschikbaar is? Neem dan even contact met ons op. We kunnen dan voor je bekijken of deze bestelling mogelijk is en wat de levertijd ongeveer zal worden.
  • Leveren jullie ook maatwerk?
    We kijken in overleg altijd graag voor je na wat de mogelijkheden zijn. Heb je een speciaal verzoek of wil je een maatwerk bestelling plaatsen? Neem dan even contact met ons op. We denken graag met je mee.
  • Kan ik een sample bestellen van het vilt?
    Ja, het is mogelijk een sample te bestellen van onze kleuren vilt. Zo kun je goed voelen hoe mooi dik het vilt is en hoe de kleuren er in het echt uitzien. De prijs hiervoor bedraagt € 1,49 en de verzending is gratis. Bestel hier jouw sample.
  • Kan ik ook een cadeaubon bestellen bij Mevrouw Hendrik?
    Ja, het is mogelijk een cadeaubon te bestellen. Je kunt kiezen uit de bedragen € 10 – € 15 – € 20 – € 25. Uiteraard is het mogelijk meerdere cadeaubonnen te bestellen. De cadeaubon is een jaar geldig en dient in één keer te worden besteed. Tegen een kleine meerprijs van € 0,99 wordt de cadeaubon feestelijk verpakt. Lees meer over de cadeaubon in onze Algemene Voorwaarden.
  • Zijn er kortingen of acties voor de vilten slingers van Mevrouw Hendrik?
    Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van leuke nieuwe acties en kortingen.

Over de vilten letterslinger

  • Van welk materiaal is de slinger gemaakt?
    De letters, cijfers, figuren en speciale tekens zijn gemaakt van 100% synthetisch vilt. Het vilt is maar liefst 5mm dik en is van oersterke kwaliteit. Hierdoor kreukt je slinger niet en heb je er dus jarenlang plezier van!
  • Kan ik een combinatie van letters, cijfers, figuren of speciale tekens bestellen?
    Jazeker! Je kunt de slinger helemaal samenstellen zoals jij dat wilt. Laat je creativiteit de vrije loop en ontwerp hier je vilten letterslinger.
  • Uit welke kleuren kan ik kiezen?
    Momenteel kun je kiezen uit de kleuren wit, zwart, grijs, lichtblauw, donkerblauw, lichtroze en fuchsia.
  • Kan ik een combinatie van verschillende kleuren bestellen?
    Jazeker! Bij ontwerp je vilten letterslinger kun je de slinger helemaal naar wens samenstellen, dus ook met verschillende kleuren.
  • Er zit een é, è of ander speciaal teken in mijn naam. Kan ik die ook bestellen?
    Ja, je kunt ook kiezen voor speciale tekens. Ze zijn wellicht niet allemaal direct op voorraad, maar nabestellen is meestal een mogelijkheid.
  • Mijn slinger bestaat uit meerdere woorden. Kan ik ook spaties bestellen?
    Ja, je kunt ook spaties bestellen. Deze voegen we gratis toe aan je bestelling. Voer je gewenste tekst inclusief spaties in bij de Ontwerptool. De spaties worden dan automatisch en kosteloos toegevoegd aan je bestelling.
  • Wat zijn Kant & Klaar slingers?
    Kant & Klaar slingers zijn vooraf samengestelde slingers. Deze hebben een voordeligere setprijs dan wanneer je de letters los zou bestellen. Momenteel zijn de volgende Kant & Klaar slingers te bestellen: HOERA en WELKOM in vier kleuren: grijs, zwart, lichtblauw en lichtroze.
  • Zijn de lintjes en schroefjes inbegrepen in de prijs?
    Ja, deze zijn inbegrepen. Standaard ontvang je per letter/teken één schroefje. En per totale bestelling 2 stukjes satijnlint in bijpassende kleur om je slinger mee op te hangen.
  • Hoe kan ik mijn vilten slinger schoonmaken?
    Zit er een vlekje op je slinger? De slinger kan niet in de was. Wij raden aan een klein sopje te maken en met een zachte doek voorzichtig te deppen op de vlek. Let op: niet wrijven!
  • Hoe werkt het schroefsysteem?
    De schroefjes kunnen eenvoudig met de hand in en uit elkaar worden gedraaid. Zo kun je keer op keer je slinger veranderen. Je hebt er geen gereedschap voor nodig.
  • Wat is het formaat van de letters?
    De letters zijn 17 centimeter hoog. De breedte varieert per letter.
  • Welke letters zijn er?
    Alle letters van het alfabet, van A t/m Z.
  • Welke cijfers zijn er?
    De cijfers 0 t/m 9. Het cijfer 0 is hetzelfde als de hoofdletter O en het cijfer 1 is hetzelfde als de hoofdletter i.
  • Welke figuren zijn er?
    Je kunt kiezen uit de volgende figuren: ster, hartje, uil, bloem en vlinder.
  • Welke speciale tekens zijn er?
    Je kunt de volgende speciale tekens bestellen: een uitroepteken, een vraagteken en een &-teken. Daarnaast alle klinkers met accent aigu, accent grave en trema.
  • Ik heb thuis al een slinger. Kan ik deze aanpassen of uitbreiden?
    Ja, dankzij het handige schroefsysteem kun je je slinger keer op keer veranderen. Ook kun je extra letters/tekens bestellen om je slinger mee uit te breiden. Heb je al een slinger met de naam van je kindje? Bestel eenvoudig wat cijfers en het woord ‘jaar’ erbij en je hebt een super leuke slinger voor elke verjaardag!
  • Hoe hang ik de vilten slinger op?
    Standaard bevat de slinger aan elk uiteinde een stukje satijnlint in bijpassende kleur. Je kunt de vilten slinger op verschillende manieren ophangen. Mevrouw Hendrik verkoopt handige zuignapjes per 2 stuks voor op het raam. Maar je kunt de slinger natuurlijk ook aan de muur of het plafond hangen. Bijvoorbeeld met behulp van muurklemmen, kleefknopjes of plak ‘m vast met vrolijke masking tape. Deze kun je helaas momenteel (nog) niet bij Mevrouw Hendrik bestellen. Test wel altijd even op een onopvallend stukje muur of het gekozen ophangsysteem je muur niet beschadigt.
  • Voor welke gelegenheden zijn de slingers van Mevrouw Hendrik geschikt?
    Je kunt de vilten slingers van Mevrouw Hendrik voor iedere denkbare gelegenheid bestellen. Je ontwerpt ‘m namelijk helemaal zelf met jouw gewenste tekst, kleuren en figuren. Voor bruiloften, verjaardagen, babyshowers, geboorteaankondigingen, evenementen, zakelijke doeleinden, decoratie… je kunt het zo gek niet verzinnen of het is mogelijk!
  • Kan ik mijn slinger ook buiten ophangen?
    Ja, de vilten slinger is zelfs geschikt voor buiten! De schroefjes zullen na verloop van tijd gaan roesten zoals ieder ander schroefje, maar het vilt blijft super mooi en verkleurt niet.

Verzending

  • Wat zijn de verzendkosten?
    Nederland
    0 – 10 letters/tekens: € 3,95
    11 letters/tekens of meer: € 5,95
    België
    Vast tarief van € 13 voor pakketjes tot 2 kg. Bij zwaardere pakketjes nemen we contact met je op over de daarvoor geldende tarieven.
  • Wanneer heb ik recht op gratis verzending?
    Bestellingen vanaf € 50 worden gratis door ons verzonden.
    Ook voor een vilt sample of cadeaubon worden er geen verzendkosten door ons in rekening gebracht.
  • Wat is de levertijd?
    Je pakketje wordt verzonden zodra wij je betaling ontvangen hebben. Vanaf dat moment is de levertijd 1-2 werkdagen.
  • Met welke verzendpartij worden de pakketjes verzonden?
    De pakketjes worden met PostNL verzonden.
  • Kan ik mijn pakketje volgen?
    Ja, je ontvangt een e-mail met daarin de track en trace code. Hiermee kun je je pakketje volgen.
  • Kan ik mijn pakketje op een ander adres laten bezorgen?
    Geen probleem! Vink in het bestelproces ‘Verzenden naar een ander adres?’ aan. Vul hier de gegevens van de ontvanger in.
  • Moet ik thuis blijven om mijn pakketje in ontvangst te nemen?
    We streven er zoveel mogelijk naar de pakketjes als brievenbuspakje te verzenden. Je hoeft hiervoor niet thuis te blijven. Bij grotere bestellingen is dit echter wel het geval.

 

Over Mevrouw Hendrik

  • Wie is Mevrouw Hendrik?
    Kom meer te weten over Mevrouw Hendrik op de pagina Over Ons.
  • Is Mevrouw Hendrik ook te vinden op sociale media kanalen?
    Jazeker! En we vinden het heel leuk als je ons wilt volgen! Mevrouw Hendrik is te vinden op Facebook en Instagram.
  • Wat is het verschil met andere letterslingers die er op de markt zijn?
    Er zijn meerdere soorten letterslingers te koop. Vaak zijn deze van papier gemaakt. Dit is goedkoper, maar helaas zal het ook snel omkrullen of kreuken. De slingers van Mevrouw Hendrik zijn gemaakt van 100% synthetisch vilt. Het vilt is maar liefst 5mm dik en is van oersterke kwaliteit. Hierdoor kreukt je slinger niet en heb je er dus jarenlang plezier van! Je haalt hiermee een duurzame slinger in huis die je dankzij het unieke schroefsysteem ook nog eens naar wens kunt personaliseren, veranderen en uitbreiden.

 

Klantenservice

  • Ik heb een klacht. Wat nu?
    Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel. Neem gerust contact met ons op als je niet blij bent met het geleverde product. We kijken dan graag samen met jou naar een passende oplossing.
  • Heb ik garantie op mijn bestelde producten?
    Uiteraard geeft Mevrouw Hendrik garantie op de door haar verkochte artikelen. Wij handelen deze klachten zelf af, je wordt dus niet doorverwezen naar een leverancier. De duur van deze garantie verschilt per artikel(groep). Mocht een artikel binnen de in alle redelijkheid verwachte levensduur kapot gaan of gebreken vertonen, neem dan contact met ons op. We zoeken samen naar een oplossing. Lees meer in onze algemene voorwaarden.
  • Kan ik mijn bestelling retourneren?
    Jazeker, dit kan binnen de zichttermijn van 14 dagen. Lees er alles over op onze informatiepagina Retourneren.
  • Hoe kan ik een recensie of beoordeling achterlaten?
    Top dat je een review wilt achterlaten. Dit kan via Facebook of via onze webshop bij het betreffende product. Deze feedback is voor ons én de consument heel waardevol. Alvast bedankt!
  • Ik heb een mooie foto van mijn slinger gemaakt. Hoe kan ik die met jullie delen?
    Wat leuk dat je een foto met ons wilt delen! Deze kun je via mail naar ons sturen (info@mevrouwhendrik.nl) en liefst in zo hoog mogelijke resolutie. Ook kun je de foto posten op Instagram en Mevrouw Hendrik hierin taggen. Hetzelfde geldt voor Facebook: plaats de foto op je eigen tijdlijn en tag ons erin óf plaats ‘m op onze pagina. Wij delen je foto met liefde of geven ‘m een mooi plaatsje op onze website.
  • Hoe beschermen jullie mijn privacy?
    Wij zijn er van bewust dat je vertrouwen stelt in ons. Wij zien het dan ook als onze verantwoordelijkheid om jouw privacy te beschermen. In ons privacybeleid lees je welke gegevens we verzamelen als je onze website gebruikt, waarom we deze gegevens verzamelen en hoe we hiermee jouw gebruikservaring verbeteren.
  • Hoe schrijf ik me in voor jullie nieuwsbrief?
    Vul hier je gegevens in om je in te schrijven voor onze nieuwsbrief. Je maakt daarbij ook nog eens kans op een vilten naamslinger naar keuze!
  • Hoe schrijf ik me uit voor jullie nieuwsbrief?
    Onder iedere nieuwsbrief vind je de mogelijkheid je uit te schrijven. Dit is in een paar tellen gebeurd. We zullen je dan geen verdere nieuwsbrieven meer toesturen.
  • Waar kan ik de algemene voorwaarden van Mevrouw Hendrik vinden?
    Deze kun je lezen op de pagina Algemene Voorwaarden. Bij het plaatsen van een bestelling dien je met de algemene voorwaarden akkoord te gaan. Wij gaan er dus vanuit dat je deze hebt doorgelezen alvorens je de bestelling plaatst.
  • Hoe kan ik contact met Mevrouw Hendrik opnemen?
    Via de pagina Contact vind je alle contactgegevens van Mevrouw Hendrik.

Staat je vraag er niet tussen? Neem dan even contact op met onze klantenservice.